lutck1

Через засилля реклами Луцьк перетворився на «шанхай», – Данильчук

У Луцьку боротимуться із засиллям реклами за допомогою нової концепції, яка передбачатиме нові правила розміщення зовнішньої реклами.

Про це стало відомо під час засідання «бюджетної» комісії Луцькради 19 травня.

Заступник начальника відділу підприємництва та реклами управління розвитку підприємництва та реклами Валерій Удот розповів про новий підхід розміщення вивісок.

«Буде єдиний підхід до розвитку оформлення і розміщення зовнішньої реклами. Ми у цій концепції об’єднуємо розділені законодавством поняття, в якому пише, що вивіска не є рекламою. Все узгоджено:  як концепція, так і порядок, який є регулятивним документом», – повідомив він.

Так, у місті впорядкують вивіски, які будуть обмеженні у розмірі і відповідатимуть архітектурній формі, а непогоджену рекламу демонтовуватимуть, за що відповідатиме КП «Луцькреклама».

Голова комісії, керівник «Народного контролю» Волині Павло Данильчук наголосив, що необхідно обмежити рекламу у центральній частині міста.

«Так напогоджували, що вулиці міста перетворилися на «шанхай», особливо вулиця Лесі Українки – це наглядний вигляд «хаосу», як не потрібно бути. Місто потрібно очистити від засилля реклами, яка псує вигляд та спотворює його архітектуру, особливо у історичній частині», –  вважає голова комісії.

У підсумку, депутати підтримала нову концепцію