Електронний сервіс «Відкрите місто» – ефективний інструмент в управлінні містом, – Тарас Кучма

У п’ятницю, 24 лютого, міський голова Дрогобича Тарас Кучма провів нараду з керівниками структурних підрозділів міської ради щодо роботи з повідомленнями громадян, які надходять через електронний сервіс «Відкрите місто».

Зокрема, Тарас Кучма з’ясував у підлеглих керівників причини досі невирішених проблем. За словами посадовців, усі повідомлення від громадян включені до переліку робіт, однак у зв’язку з несприятливими погодними умовами, або ж нестачею коштів, певні роботи будуть виконані впродовж весняно-літнього періоду року. Відтак міський голова доручив керівникам структурних підрозділів поінформувати про це мешканців міста, які зверталися з відповідними повідомленнями про проблеми.

Також під час наради прозвучала теза, що окрім співпраці у вирішенні проблем, громада міста також відіграє ключову роль у контролі за дотриманням порядку. Безумовно, що ніхто не знімає відповідальності з правоохоронних органів, однак в силах громади також виявляти злочинців та порушників і повідомляти про це правоохоронцям.

«Електронний сервіс «Відкрите місто» – ефективний інструмент в управлінні містом. Він зручний, відкритий та оперативний. Сервіс сприяє залученню громади Дрогобича до вирішення проблем та комунікації як з виконавчою ланкою, так і з керівництвом міста. Щодня я особисто відстежую усі повідомлення та хід вирішення проблем. Окрему подяку висловлюю громаді Дрогобича, яка за короткий проміжок часу зуміла сприйняти та навчитися ефективно використовувати електронні сервіси, які ми запровадили, і тим самим засвідчує підтримку в спільному творенні якісних змін у нашому місті», – резюмував Тарас Кучма.

За словами радника міського голови з питань інформаційно-комунікаційних систем Станіслава Гайдера, від початку роботи електронного сервісу на адресу міської ради надійшло понад 200 повідомлень.