Народний контроль на Вінниччині виявив порушення державних закупівель Комунальної установи «Тульчинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги».
Як залишити в дурнях ПРОЗОРРО?
У вересні 2017 року Комунальною установою «Тульчинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» на порталі публічних закупівель ПРОЗОРРО було опубліковано повідомлення про проведення публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-05-001306-c) з капітального ремонту адміністративної будівлі Комунальної установи «Тульчинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» у місті Тульчин Вінницької області. Очікувана вартість оцінюється в 1 372 337,00 гривень .
До участі в тендерній процедурі було допущено 3 компанії, серед яких – Приватне підприємство «Рослана», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» та Приватне акціонерне товариство «Ремонтно – будівельне управління 6».
За результатом подання остаточних пропозицій учасників, найпривабливішою виявилась пропозиція ПП «Рослана» із загальною сумою 933 738,06 гривень. Наступним стало ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» із сумою 1 220 000,00 гривень. Останнє місце за процедурою посіло ПрАТ «Ремонтно – будівельне управління 6», яке пропонувало за виконання робіт 1 263 964,70 гривень.
Однак, за результатом розкриття пропозицій учасників, «лідерам» тендерної процедури відмовили, а переможцем став аутсайдер ПрАТ «Ремонтно – будівельне управління 6».
Foto: prozorro 3
Поведінка тендерного комітету Тульчинського районного центру первинної медико-санітарної допомоги викликала суттєві підозри в правомірності проведення процедури закупівлі. Саму тому фахівці Вінницького осередку НК провели власне дослідження процедури публічних закупівель.
Припинення не важливе?!
Під час проведення перевірки процедури закупівель та визначенні переможця було встановлено ряд порушень чинного законодавства. Найцікавішим є те, що ПрАТ «Ремонтно – будівельне управління 6» на момент проведення закупівель перебувало в процесі припинення.
За даними інформаційно – пошукової системи «YouControl» та Єдиного державного реєстру фізичних та юридичних осіб (підприємців) з 29.07.2017
ПрАТ «Ремонтно – будівельне управління 6» перебуває на обліку в контролюючому органі як такий, що припиняється.
ПрАТ «Ремонтно – будівельне управління 6» у складі тендерної документації надало довідку згідно якої товариство не визначено у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційної процедури. Натомість у реєстрах міститься інформація про припинення дії юридичної особи, а правонаступника ПрАТ «РБУ 6» не вказано .
Крім того, до пропозиції не надано копії паспорту та інд. подактового коду особи, що уповноважена підписувати договір, а на довіреності щодо права підписання договорів підпис відсутній.
Для земляків нічого не жаль!
БАРИШНІКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ (за даними реєстрів, голова правління ПрАТ «РБУ 6») є членом виконавчого комітету Тульчинської міської ради 6 –го скликання.
Крім того, за даними ПРОЗОРРО, з моменту оголошення ліквідаційної процедури, ПрАТ «РБУ 6» було обрано переможцем у допороговій закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-07-000437-c) капітального ремонту тиру в місті Тульчин.
Також, за даними ПРОЗОРРО, ФОП Баришніков А.Д. протягом 2017-2017 років неодноразово виконував будівельні роботи у Вінницькій області,зокрема, капітальний ремонт приміщення сільського будинку культури Антонівської сільської ради (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-16-001928-b) та реконструкції зон відпочинку південно – східної частини центрального парку в смт. Тростянець Вінницької області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-19-000344-a) .
Цікавим є те, що в договорі з реконструкції зон відпочинку в Тростянецькому парку ФОП Баришніковим А.Д. адресу власної реєстрації, зазначено не в повному обсязі, а вказано лише місто Тульчин.
Офіційна заява Вінницького осередку НК
Відповідно до вищезазначеного, існують усі підстави вважати, що публічні закупівлі послуг з капітального ремонту адміністративної будівлі Комунальної установи «Тульчинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» проведені з порушеннями чинного законодавства. Народний контроль обов’язково звернеться до Державної аудиторської служби України з проханням провести перевірку вказаної процедури закупівель.
«Раціональне використання бюджетних коштів в умовах економічної кризи в Україні має бути пріоритетом органів державної влади та місцевого самоврядування. Завдання Народного контролю- боротись із кумівством та беззаконням у бюджетній сфері. Однак ми бачимо, що не у всіх випадках чиновники віддають перевагу закону. Тому Народний контроль і надалі перевірятиме витрачання бюджетних коштів у межах Вінницької області» , -прокоментував ситуацію лідер Народного контролю на Вінниччині – Володимир Воловодюк.