Концепція коротких відстаней у межах квартальних забудов – оптимальний шлях для Львова, – Веремчук

Масиви між мікрорайонами, де пустують території колишніх підприємств, потрібно використовувати для будівництва великих інфраструктурних комплексів. Це дозволить реалізувати у Львові концепцію коротких відстаней, коли кожен мешканець неподалік від дому матиме всі необхідні для життя об’єкти і заклади.
З такою пропозицією виступив керівник фракції «Народний контроль» у Львівській міській раді Валерій Веремчук під час програми «Великі перемовини» на «Першому західному».

«Зараз у Львові багато говорять про потребу будівництва нових розв’язок, розширення смуг. Але європейські міста цей шлях уже пройшли і визнали його неефективним. Це призвело лише до збільшення кількості приватного транспорту, великої закоркованості і загазованості. Сьогодні треба думати над тим, щоб налагодити роботу громадського транспорту у Львові. Він має бути доступним, курсувати зручними маршрутами і за чіткими графіками. Має бути ефект, коли автобусом чи трамваєм добираєшся до потрібного місця швидше, ніж власною автівкою», – переконаний Веремчук.

За його словами, оптимальним варіантом для Львова є реалізація концепції коротких відстаней, яка пропонується в інтегрованому розвитку міста.

«Це передбачає квартальну забудову. В межах одного кварталу створюється вся необхідна інфраструктура для життя – навчальні і медичні заклади, офісні, торгові і спортивні центри. Якщо проаналізуємо територію Львова, то побачимо, що між спальними районами – Сихів, Рясне, Наукова, Левандівка – є пояс із територій колишніх підприємств, які навряд чи відновлять роботу. Саме ці території дозволяють будувати нові інфраструктурні комплекси, які можуть влитися у вже наявну інфраструктуру Львова. Правильне планування дозволить зробити так, що людина неподалік від свого дому отримає все, що їй потрібно для життя. Це автоматично зменшить необхідність користуватися транспортом, по кілька разів перетинати все місто», – резюмував Веремчук.