Щоб сплатити борги, погасити кредити чи здати денну виручку в одному із відділень банків у Чернівцях буковинці провели понад дві години, але їм без жодних пояснень відмовили у наданні послуг. Обурені люди звернулися на «Гарячу лінію «Народного контролю».
На думку пані Оксани, яка приїхала у Чернівці із маленьким сином зі Сторожинця, у банку мали б попередити своїх клієнтів через СМС-повідомлення про те, що установа не працюватиме.
«Ми приїхали, але змушені чекати на вирішення ситуації, бо грошей на дорогу додому нема. Всі кошти на карточці, яку мала забрати у банку», – пояснила жінка
Таких, як пані Оксана, в коридорі банківської установи зібралося майже двадцять людей. Вони запевнили: якщо банк не почне проводити операції, люди матимуть неабиякі проблеми. Натомість слухати людей керівництво установи не поспішало.
«Мені потрібно здати готівкову виручку, а її в банку не приймають. Якщо матиму перевищення ліміту, то змушений буду заплатити штраф у п’ятикратному розмірі», – заявила клієнт банку Тетяна.
Після приїзду журналістів «Народного контролю» директор фінансової установи таки вийшла до відвідувачів банку та дала вказівку надати необхідні послуги клієнтам.
«Я зателефонувала у центральний офіс, щоб дозволили здати виручку, бо деякі клієнти прийшли пізніше дванадцятої години, – каже директор Чернівецької дирекції одного з банків Євгенія Конотопська. – Я не знаю, чому така ситуація склалася, бо листи клієнтам ми посилали і оголошення є».
«Щойно приїхала знімальна група, директор одразу спустилася до людей і ввійшла в наше становище», – подякувала «Народному контролю» клієнт банку Тетяна.