сюжет на 21.07

«Народний контроль» допоміг буковинцям вирішити проблему із банком у Чернівцях

Щоб сплатити борги, погасити кредити чи здати денну виручку в одному із відділень банків у Чернівцях буковинці провели понад дві години, але їм без жодних пояснень відмовили у наданні послуг. Обурені люди звернулися на «Гарячу лінію «Народного контролю».

На думку пані Оксани, яка приїхала у Чернівці із маленьким сином зі Сторожинця,  у банку мали б  попередити своїх клієнтів через СМС-повідомлення про те, що установа не працюватиме.

«Ми приїхали, але змушені чекати на вирішення ситуації, бо грошей на дорогу додому нема. Всі кошти на карточці, яку мала забрати у банку», – пояснила жінка

Таких, як пані Оксана, в коридорі банківської установи зібралося майже двадцять людей. Вони запевнили: якщо банк не почне проводити операції, люди матимуть неабиякі проблеми. Натомість слухати людей керівництво установи не поспішало.

«Мені потрібно здати готівкову виручку, а її в банку не приймають. Якщо матиму перевищення ліміту, то змушений буду заплатити штраф у п’ятикратному розмірі», – заявила клієнт банку Тетяна.

Після приїзду журналістів «Народного контролю» директор фінансової установи таки вийшла до відвідувачів банку та дала вказівку надати необхідні послуги клієнтам.

«Я зателефонувала у центральний офіс, щоб дозволили здати виручку, бо деякі клієнти прийшли пізніше дванадцятої години, – каже директор Чернівецької дирекції одного з банків Євгенія Конотопська. – Я не знаю, чому така ситуація склалася, бо листи клієнтам ми посилали і оголошення є».

«Щойно приїхала знімальна група, директор одразу спустилася до людей і ввійшла в наше становище», – подякувала «Народному контролю»  клієнт банку Тетяна.