Мешканці Волинської області почали отримувати платіжки з космічними цінами за газ. Люди обурені, кажуть – споживають блакитного палива значно менше, аніж їм приписують. Звернулися по допомогу до «Народного контролю».
Олена Миколаївна показала журналістам «Народного контролю» платіжку – на лічильнику і в квитанції цифри різні, через це в неї й з’явився фальшивий борг.
««Волиньгаз» виставив нам неправдивий рахунок: приписали використаних 65 кубів газу, хоча в той час ми вже не користувалися котлом, – розповіла жінка. – Наступного місяця нам знову нарахували 13 кубів. Був контролер, який бачив – був показник 7252 попередній, потім дійсний показник знову 7252, а вони виставили розрахунковий. Чому це? Потрібно платити по дійсному показнику».
Таку ж проблеми мають і сусіди Олени Миколаївни. Гуртом у супроводі команди «Народного контролю» люди вирушили до «Волиньгазу», щоб з’ясувати, звідки взялися фальшиві борги. В установі журналістам не зраділи, навіть не хотіли пропускати у приміщення «Волиньгазу». Врешті перед камерою газовики погодилися піти на компроміс із мешканцями.
«Мої батьки отримали квитанцію, в якій їм приписали дві тисячі гривень боргу. Але ж вони щомісяця оплачували за газ. Я двічі була у «газовиків», але вони нічого не пояснили, натомість хотіли відключити газ. Оце сьогодні, завдяки «Народному контролю» мені нарешті сказали написати заяву на перерахунок», – повідомила пані Галина.
Задоволена результатом і лучанка Олена Миколаївна, яка теж платила за невикористаний газ. «Тепер у майбутніх рахунках аж до жовтня місяця прописуватимуть один і той же показник, аж поки не використають всю переплату, яку я зробила», – говорить жінка.
Активіст «Народного контролю» на Волині Михайло Шелеп пообіцяв, що триматиме це питання на контролі: «Люди скаржились, що приходили у газову службу, просили допомогти, а їх, просто кажучи, «футболили». Ми будемо і надалі триматие це питання на контролі, щоби працівники газових служб адекватно та більш ретельно ставилися до звернень громадян».