«Народний контроль» зʼясував походження міфічних боргів за газ у коломиян

Мешканці Коломиї почали отримувати повідомлення про величезні  борги за використаний газ. Містяни звернулися по допомогу на «Гарячу лінію «Народного контролю».

«Я маю всі квитанції про оплату, звідки взялася заборгованість?», – масово обурювалися коломияни біля кас у газовій конторі.

«Мені 92 роки, мені важко стояти у черзі. Але викликали, бо начебто є недоплата за газ, – розповів пан Петро, який, як і десятки інших коломиян, прийшов у газову контору прояснити ситуацію із рахунками. – Але у мене все нормально. І так майже у всіх. Викликають людей, перевіряють, а потім кажуть, що заборгованості нема».

«Мене повідомили, що маю борг у 200-300 гривень за газ. Але звідки він узявся,  не знаю. Звірялася із контролером: усі показники добрі, а у газконторі говорять інше. От, я – каліка, але прийшла все зʼясувати Від ранку тут сиджу», – додала свою історію і коломиянка Ольга.

Інша жінка – пані Оксана – взагалі отримала попередження про заборгованість у 3 тисячі гривень, хоча у квартирі живе лише кілька тижнів.

«Це вже вдруге отримала таке повідомлення: першого разу ще у старому помешканні, – обурюється жінка. – Люди, які не перевіряють походження боргу, оплачують його і поповнюють державну казну. Я ж, наприклад, зʼясувала, що у першому випадку не лише не мала заборгованості, а переплатила за 36 «кубів»».

Разом із пані Оксаною журналісти «Народного контролю» звернулися до касирів, адже люди сподівалися, що втручання ЗМІ змінить ситуацію. Одразу ж виявили ще одну проблему: містяни годинами вимушені стояти у черзі, бо із шести віконечок каси працює лише половина. Мовляв, частина касирів мають «іншу роботу», аніж розбиратися із рахунками.

Лише кілька хвилин знадобилося, щоб з’ясувати: боргу в пані Оксани нема. «Оскільки я прийшла зі знімальною групою, вони все доступно і культурно пояснили. Сказали, що не отримали мої показники, хоча я відправляла смс із даними контролеру. Вважаю, що у газконторі не виконують  свою роботу належним чином. Саме тому люди змушені стояти у кілометрових чергах, витрачають свої час і сили», – прокоментувала жінка.

Щоб вияснити, чому люди отримують повідомлення із міфічними боргами, «Народний контроль» звернувся до керівництва газової контори, яке заявило: лише пропонують людям звіряти показники, а не оплачувати вказані суми.

«Споживач зобов’язаний телефоном повідомити контролеру показник до першого числа кожного місяця. Також у нас висить оголошення, що на нашому сайті можна перевірити баланс, подати показники та оплатити рахунок до 10 числа із зазначенням показників платіжного документу»,  –  говорить начальник відділу розрахунків Коломийського філіалу ПАТ «Івано-Франківськ газ» Ярослав Сіщук.

Зрештою він пообіцяв розібратися із кожною окремою справою, щоб ніхто із коломиян не платив зайві гроші.