02.04_kol-735x400_перевізники дотримуватимеу

Перевізники дотримуватимуться маршруту

Маршрутки не доїжджають до кінцевої зупинки. Аби дістатись від заводу КРП до центру міста тут можна простояти довго. Люди скаржаться –  та їх не чують. Звернулись до народного контролю. Пан Юрій поспішає. Вже понад 20 хвилин очікує автобус.

«Зазвичай, коли приходиш на цю зупинку кінцеву то приходиться чекати деколи по півгодини, а деколи й більше. І спостерігати я к на зупинці ПАККО розвертаються, не доїжджаючи сюди. Доїжджають вони сюди тільки на кінцеву зупинку тільки в тому випадку, коли є в них до кінця пасажир», – розповідає коломиянин Юрій.

« Дуже хочеться, щоб сюди маршрутки приїжджали частіше і регулярно рейси виконувалися так як вони мають виконуватися», – каже коломиянин Андрій

«Вони сюди доїжджають рідко коли. Чомусь розвертаються там біля ПАККО», – розповідає коломиянин Любомир.

Аби сісти на автобус люди йдуть близько кілометра до наступної зупинки. 13-річний Юрій вирішує все ж дочекатися маршрутки. Кожна поїздка для хлопця загадка: чи довезе його водій, чи ні?

«Багато так бувало , що я їду ж по посвідченню, я з багатодітної сім’ї, і їде просто до ПАККО і розвертається, а я питаю його, чому він не їде до КРП, а він нічого не каже, і просто ігнорує мене каже виходити просто, і не хоче довозити. Буває багато таких випадків, що я йду від ПАККО аж додому вночі», – жаліється коломиянин Юрій.

Марно прочекавши півгодини, журналісти Народного контролю йдуть до зупинки «Інститутська» (біля ПАККО). На наших очах автобуси справді порушують маршрут.

«Чому ви не доїжджаєте до кінцевої зупинки?», – з’ясовує журналіст НК Марина Максимів

«Та бо людей не було», – виправдовується водій.

«Ми щойно звідти, там чекають люди на маршрутку», – наполягає журналіст.

«Я не маю коли, в мене є час»,  – каже водій.

«Ну в вас є графік. Конкретно написано  Довбуша-КРП», – говорить журналіст. Водій у відповідь лише мовчить.

Нехтують пасажирами не тільки водії міських маршруток

«А скажіть, будь-ласка, чому ви не їдете в Королівку?» – Запитує журналіст НК Марина Максимів

« Та 77-ий поїхав тільки що», – виправдовується вже другий водій.

« Ну в вас на табличці чітко написано, що ви маєте їхати…», – наполягає журналіст.

«А я людям наголошував кожному, що я не їду, що їде 77-ий», – чуємо чергове виправдання водія.

« Це в вас передбачено ліцензією?» – Запитує журналіст.

« Та ні, просто економимо на солярці, а шо робити?» – Каже водій.

Маршрути повинні виконуватися до кінцевого пункту,  розповідає заступник міського голови Володимир Тарновецький. Такі умови договору між перевізниками та міською радою.

«Ми можемо розірвати угоду з ними за недоброякісне виконання своїх зобов’язань, ми можемо дати останнє попередження по цьому питанню. Або вони виконують зобов’язання, або вони лишаються хліба шоферського і працювати там не будуть», – заявляє заступник міського голови Володимир Тарновецький.

Якщо ж розмова з перевізниками не допоможе, міська  рада оголосить новий конкурс.

«Ця процедура по зміні може зайняти часу 2-3 місяці, але вона буде вже дієвою», – обіцяє заступник міського голови Володимир Тарновецький.