Після втручання «Народного контролю» у територіальному сервісному центрі відбулися позитивні зміни

В Івано-Франківську у територіальному сервісному центрі (колишньому МРЕВ), таки прислухались до нарікань людей та зауважень  «Народного контролю». Після того, як у грудні  журналісти висвітлили величезні черги та відсутність документації в цій установі – ситуація почала змінюватись у кращу сторону.

«Ми відкрили додаткові віконечка кас, зараз біля кас черг більше нема, окрім того у відділі оформлення документів зробили окреме вікно для пільгових категорій громадян», – повідомив провідний спеціаліст територіального сервісного центру Констянтин Кулак.

Немає більше проблем і з кількістю бланків.

Проте проблеми з чергами в установі зникли не повністю. Люди скаржаться, незважаючи на реформування територіального центру тут і досі потрібно стояти по кілька годин, та і зорієнтуватися в установі тому, хто тут вперше, дуже складно.

Спеціалісти центру обіцяють, що й надалі вживатимуть заходів, які дозволять зробити роботу центру комфортною і для працівників, і для відвідувачів.

«З’явиться електронне табло, буде електронна черга – і вже буквально через тиждень», – додає провідний спеціаліст територіального сервісного центру Констянтин Кулак.