Щоб львів’яни мали нормальний громадський транспорт, на ринку мають діяти і приватні, і комунальні перевізники, – Веремчук

Різке і необгрунтоване витіснення «приватників» із ринку громадських перевезень Львова – одна із основних причин нинішньго транспортного колапсу у місті.

У цьому переконаний керівник фракції «Народний контроль» у Львівській міській раді Валерій Веремчук.

«У Львові свідомо поламали транспортну систему, яка напрацьовувалася роками. Приватних перевізників поставили в умови, коли їм – або йти геть із ринку, або працювати собі у збиток. Це помилка, адже місто наразі неспроможне перекрити громадські перевезення комунальним транспортом. Навіть 150 придбаних нових автобусів  не вирішать проблему. Для прикладу, Польща, навіть при шалених фінансових вливаннях з Євросоюзу, роками здійнювала перехід до комунального транспорту. І попри це, у них 30% ринку – і далі за приватними перезеннями», – заявив депутат під час дискусії у «Твоє місто».

За його словами, зараз виконавча влада має зробити все можливе, аби таки зберегти «приватників» у Львові.

«Що ми хочемо у результаті? Зручний і комфортний транспорт для львів’ян. Тож один із хороших варіантів для економічного заохочення перевізників – впровадження плати за кілометр виконаних послуг.Так, місту доведеться доплачувати перевізникам з бюджету. Але, якщо перевізник надаватиме якісні послуги – то такі витрати для міста будуть виправданими. Сам же перевізник, отримавши зрозумілі правила гри, отримає стимул вкладати кошти в свій бізнес, оновлювати рухомий склад власним коштом. Виконавча влада має зробити крок на зустріч «приватникам», а не лише піаритися на закупівлі нових автобусів, під які беруться багатомільйонні кредити», –  резюмував Веремчук.