У львівському електротранспорті планують впровадити компенсацію пасажирам за неповний проїзд через ДТП чи поломку

Представники інженерної комісії Львівської міської ради пропонують «Львівелектротрансу» та громадським активістам спільно напрацювати дієвий механізм компенсації вартості проїзду пасажирам у львівському електротранспорті, якщо ті не змогли сповна скористатися послугою.

«Кожен, хто користується електротранспортом, особливо трамваями, не раз потрапляв у ситуацію, коли через ДТП на дорозі, неправильно припарковане авто чи поломку, не вдавалося дістатися до точки призначення. З трамвая доводилося виходити та пересідати на інший вид транспорту. Оплачений проїзд «згорає» без повернення коштів чи квитка. Зараз «Львівелектротранс» пропонує нові правила проїзду, в яких нарешті з’явилося положення про можливу компенсацію у випадках, коли послуга з проїзду не була надана сповна. Утім до запропонованого варіанту є питання у громадських активістів», – розповів заступник голови інженерної комісії, депутат фракції «Народний контроль» Віталій Свінціцький.

До інженерної комісії звернулася ГО «Львівський блок», яка пропонує прописати положення більш чітко та із максимальним врахуванням інтересів пасажирів.

«У положенні «Львівелектротрансу» йдеться про можливість отримання компенсації за неповноцінний проїзд після вимушеного 30-хвилинного простою. У випадку поломки громадського транспорту, ДТП. Але виникають питання: а якщо трамвай чи тролейбус зупинився через негоду, сильну зливу? І чому йдеться аж про півгодинне очікування? Якщо пасажир поспішає на роботу чи на важливу зустріч, то, радше за все, не чекатиме стільки часу, щоб повернути собі вартість проїзду. На мій погляд, механізм компенсації має бути справді дієвим, а не теоретично можливим. Тож саме тому наша комісія попросила представників ГО скерувати свої пропозиції до «Львівелектротрансу», щоб спільно вийти на конструктивне рішення», – додав депутат.