perepovnena_marshrutka

Якщо не вирішувати транспортну проблему, вона врешті «вибухне», як і сміття, – Свінціцький

Для вирішення транспортної проблеми у Львові, передусім, треба вивести бізнес перевізників із «тіні» та створити конкурентний ринок.

Про це заявив депутат Львівської міської ради з фракції «Народний контроль», заступник голови інженерної комісії Віталій Свінціцький під час дискусії у «Твоє місто».

«Ми не можемо порахувати пасажиропотоки, вирахувати доходи і визначити правильний тариф на проїзд. «Приватники» приходять на ринок без пропозицій, як покращити транспортну систему, рівень послуг. Їхня робота скерована на те, щоб урвати заробіток і перекрити свої кредити. Врешті навіть комунальне АТП, для якого закуповують автобуси за гроші громади, працює лише на власний прибуток, адже виставляє за проїзд 4 грн, як і «приватники». Натомість мало б працювати у звичайному режимі із чітким графіком та, передусім, охоплювати пільговиків», – говорить Свінціцький.

Також він наголосив, що міський ринок перевезень нагадує «закритий клуб», куди допускається обмежена кількість гравців.

«Є п’ять перевізників, які подаються з конкурсу на конкурс. Фірми «зі сторони» не допускаються на львівський ринок. У результаті, нема конкуренції, нема стимулу покращувати сервіс, працювати над культурою водіїв. Якщо ж фірми не можуть оновити рухомий склад і запропонувати нові методи роботи, то, може, потрібно залучати людей зі сторони, інвесторів?», – пропонує депутат.

За його словами, щоб вирішити проблему, зробити ринок прозорим і відкритим, потрібні лише політична воля і бажання.

«Насправді, після сміття це друга за масштабом і гостротою проблема міста. І її треба вирішувати вже, поки не сталося якогось «ЧП», чи суспільного збурення», – резюмував Свінціцький.