Після втручання «Народного контролю» мешканці Кіровограду за лічені дні відремонтували телефон, який не працював вісім місяців, утім жінка щомісяця отримувала рахунки від «Укртелекому».
«За останньою квитанцією я мала сплатити 202 гривні. Але ж телефон не працював вісім місяців», – розповіла кіровоградка Лідія Іванівна.
Жінка неодноразово зверталася по допомогу до заступника директора Кіровоградської філії «Укртелекому». Попри обіцянки, проблема залишалася без вирішення. Допоки у справу не втрутився «Народний контроль».
Через кілька днів телефон відремонтували, а квитанції з міфічною заборгованістю анулювали.
«Щиро дякую «Народному контролю». Буду всім радити звертатися до вас по допомогу», – говорить Лідія Іванівна.
Отож, якщо чиновники, політики ігнорують ваші звернення, скарги, звертайтеся на гарячу лінію – 0800 502 945.