Після втручання «Народного контролю» пенсіонеру, який мешкає на вул. Робоча, 99 у Дніпропетровську підключили безпровідний стаціонарний телефон.
Упродовж п’яти місяців стаціонарний телефон у квартирі дніпропетровця не працював, а компанія-постачальник послуг «Вега» не контактувала з клієнтом. І лише після розмови з журналістами звернула увагу на проблему.
Чоловіку запропонували замість звичайного стаціонарного телефону – безпровідний.
«Новий телефон можна переносити з кімнати у кімнату! А ще на дачу взяти і він працюватиме! І цей телефон коштував мені усього 2 гривні!», – радіє Анатолій Арсентійович.
Попри незручності, які довелось терпіти через тривалу відсутність зв’язку, чоловік намагається на все дивитись позитивно:
«Те, що компанія поставила нашу родину у незручну ситуацію, – зрозуміло, але завдяки цій ситуації я познайомився з «Народним контролем» і це для мене великий плюс!», – говорить чоловік.