Зможемо покращити мережу електротранспорту, капітально відремонтувавши наявний рухомий склад, – Веремчук

Місту наразі не по кишені одночасно оновити весь рухомий склад львівського електротранспорту, тому варто зосередитися на відновленні наявних трамваїв. Також треба домовлятися про доставку вживаного, але якісного транспорту з Європи.

Із такою пропозицією виступив представник бюджетної комісії Львівської міської ради, керівник фракції «Народний контроль» Валерій Веремчук під час дискусії від «Твоє місто».

«Звісно, хочеться, щоб Львовом здебільшого їздили нові «Електрони», бо вони красиві, сучасні, а до того ж нашого виробництва. Але треба розуміти ціну питання. Вартість одного трамвая — 30 млн грн, а повне оновлення рухомого складу (а це 120 одиниць техніки)  коштуватиме місту понад 100 млн євро. Для нашого бюджету це наразі непідйомна сума», – пояснив Веремчук.

Окрім того, він звернув увагу на те, що без оновлення колій нові та дорогі трамваї швидко вийдуть з ладу. А масштабна реконструкція трамвайної мережі – тривалий і коштовний проект.

«Тож які існують шляхи покрашення системи роботи електротранспорту, щоб він курсував вчасно та в потрібній кількості? Треба активно ремонтувати наявний рухомий склад, бо це набагато дешевше, ніж купувати нові трамваї, – 700 тис грн на один трамвай. А ще варто скористатися досвідом Вінниці, яка активно попрацювала над тим, щоб отримати з Європи вживаний, але якісний транспорт «на ходу»», – пояснив депутат.

За його словами, розвиток електротранспорту має бути одним зі складових комплексної програми розвитку всього громадського транспорту Львова.

«Такої стратегії наразі немає, управління транспорту бездієве, адже відсутнє керівництво. Але врешті маємо дійти до того, щоб комунальні АТП-1, «Львівелектротранс» не лише просили гроші з бюджету, а й ефективно використовували їх. Має бути розуміння, що функція міста – не заробляти на перевезеннях, а забезпечити містянам комфортне пересування», – резюмував Валерій Веремчук.