013(96)

Державний реєстратор вимагає з людей додаткові кошти за послуги

До громадської приймальні «Народного контролю» у Вінниці звернулася Любов Степанишина. Жінка скаржиться, що державна реєстраційна служба неправомірно хоче стягнути з неї кошти у сумі 249 грн.

«Я хотіла оформити на чоловіка комунальну квартиру, за яку ми виплатили всі кошти, – розповідає Любов Федорівна. – Пішла у «Прозорий офіс» міської ради, сплатила 249 гривень за реєстрацію, але реєстратор надала відмову».

Причиною цього стала описка в довідці від ЖЕКу, яку одразу ж виправили. Та коли жінка прийшла з новою довідкою, реєстратор попросив сплатити за послуги повторно, як за нове провадження.

Як з’ясував юрист «Народного Контролю» Олексій Мусіровський, відмову державний реєстратор Анастасія Шуляк мотивувала неіснуючою постановою Кабміну.

«Відмову пані Любові надали 12 березня 2014 року, на той час постанову №703, на яку посилається реєстратор, було вже місяць як скасовано, – прокоментував юрист. – Нова редакція документу, що вступила в дію 11 лютого 2014 року, містила пункти, де  сказано, що у випадку недостатньо зібраних документів провадження зупиняється, а не закривається. Тобто, коли жінка принесла довідку, якої не вистачало, провадження мали би продовжити. Крім того, у п. 23 цієї ж постанови сказано, що датою початку провадження є дата написання заяви, тобто це мала бути одна безперервна справа, а не дві окремих».

«Народний контроль» звернувся зі скаргою до начальника Головного територіального управліня юстиції у Вінницькій області, у якій детально розповів про службову недбалість реєстратора .

Наразі Любов Степанишина очікує на реакцію чиновників, та пригадує, що минулого року їй уже надавали відповідь з управління юстиції, у якій переконували, що жодних порушень у роботі реєстратора не знайшли.

«Народний контроль» відслідкує, чи виправлять держслужбовці свою помилку. Якщо через некомпетентного реєстратора постраждав ще хтось із громадян, прохання звертатися на «Гарячу лінію «Народного контролю».