17 12 Frankivsk

Франківці скаржаться на обслуговування в територіальному сервісному центрі – колишньому МРЕВ

Прикарпатці скаржаться на роботу територіального сервісного центрі, який прийшов на заміну МРЕВ. Переконують, окрім назви майже нічого не змінилося: великі черги, нестача працівників та документів.

Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков обіцяв у обласних  центрах до кінця року відкрити сучасні сервісні центри та забути про труднощі у оформлені документів у МРЕУ.

«Це буде нова європейська система, на яку маємо гроші», – заявляв Аваков ще навесні.

Утім  навіть за два тижні до закінчення року ситуація із переоформленням автівок на практиці практично не змінилася. Оформлення документів  триває кілька днів. Двоє працівників сервісного центру за день приймають по півтори десятка клієнтів. До реформи такі навантаження ділили близько двадцяти працівників.

«Для двох людей це дуже велике навантаження», – розповідає оператор комп’ютерного набору територіального сервісного центру Галина Іванівна.

«Великі об’єми роботи, адже треба документи дуже ретельно перевірити, щоб не було помилок, підказати людям, як це робити», – додає її колега Ольга Борисівна.

За словами начальника територіального сервісного центру Василя Олійника, роботи додалося, а бланкової спецпродукції не вистачає. На бланки та свідоцтва доводиться чекати  по кілька днів.

Місцеве керівництво регулярно звертається до столичних очільників, аби необхідна документація надходила вчасно. Самі ж чекають на завершення кадрової реорганізації. Сподіваються за кілька тижнів ситуація стабілізується.

«Будуть перепризначення, укомплектують штати. Напевно, тоді стане легше. А якщо вчасно даватимуть спец продукцію, черги мають зменшитися», ­– сподівається Олійник.

За подальшими реформами, а головне – за якістю їх виконання, журналісти стежитимуть й надалі.

Зі своїми скаргами та зауваженнями  мешканці Прикарпаття можуть звертатися на гарячу лінію «Народного контролю».