До журналістів «Народного контролю» звернулася кіровоградка Лідія Іванівна зі скаргою: у будинку близько 8 місяців не працює телефон, попри це, щомісяця мешканці отримують квитанції з «Укртелекому».
«Телефон не працює. Останнього місяця прийшла квитанція на 202 гривні. Ходила до начальника Кіровоградської філії «Укртелекому» – обіцяв вирішити проблему. Утім нічого не змінилося», – розповіла Лідія Іванівна.
Журналісти «Народного контролю» звернулися по коментарі у кіровоградській філію «Укртелекому».
«Після вашого звернення ми зв’язалися з Лідією Іванівною. Ми анулюємо нараховані кошти за телефон жінки, а також полагодимо його», – пообіцяла спеціаліст Кіровоградської філії «Укртелеком» Тетяна Нагорна.