Після впровадження електронної черги на Волині виробити закордонний паспорт стало легше

Величезні черги та підйом з самого ранку – такими були звичні дні подачі документів на закордонний паспорт раніше. З появою центру надання адміністративних послуг у Луцьку ця процедура стала дещо простішою. Хоча б тому, що починається усе з електронної черги.

Не скаржаться на обслуговування й самі люди. Кажуть, зараз дійсно простіше та оперативніше – як з подачею документів на оформлення закордонного паспорта, так і з його отриманням.

Керівництво ЦНАПу зізнається – обслуговувати не завжди вдається усіх, однак із залученням коштів міського бюджету вже планується закупівля додаткового обладнання для міграційного відділу.

 «У такому випадку наші адміністратори будуть забезпечувати прийом та видачу документів на закордонні паспорти та ID-паспорти. Якщо будемо спостерігати навантаження (чи закордонні паспорти, чи реєстрація нерухомості), адміністратори спрямовуватимуться саме на ці послуги», – розповіла «Народному контролю» директор Луцького ЦНАП Лариса Карпяк.

У територіальному управлінні міграційної служби запевнили – скоро все менше людей з районів буде їхати робити паспорт до обласного центру.

 «У  понад половині підрозділів міграційної служби в області запрацювали пункти прийому на закордонні паспорти. Залишилось декілька районів,  де ми плануємо в 2016 році поставити обладнання і питання черг відпаде взагалі», – запевнила журналістів головний спеціаліст по зв’язках з громадськістю та ЗМІ управління ДМСУ у Волинській області Наталія Левчук.

Набільш проблемно в області – зробити довідки про проживання у прикордонній зоні. Люди кажуть – окрім як до Луцька, з районів їхати нікуди. Опитані мешканці Любомля, Нововолинська та інших прикордонних населених пунктів розповіли про те, що довідку можна зробити лише у обласному центрі.

В управлінні міграційної служби кажуть – проблема вирішиться тоді, коли адресна база та гербові печатки, потрібні для таких довідок, стануть доступні у районах.

«Якщо територіальним громадам відійде частина картотек, які ми будемо передавати, то  з часом, можливо, громадянам не доведеться їхати за довідкою до Луцька, а робити їх там, на місцях», – припускає завідувач сектору юридичного забезпечення управління ДМСУ у Волинській області Олександр Пахолюк.

Проблем та перешкод у роботі міграційної служби вистачає. «Народний контроль» стежитиме, яких заходів вживатимуть, аби ці недоліки виправити.