Влада уникає відповідей щодо фінансування реклами пенсійної реформи, – Добродомов

«Народний контроль» звертався до Міністерства соціальної політики України щодо кількості бюджетних коштів витрачених на рекламну кампанію пенсійної реформи Гройсмана.

Про це повідомив лідер «Народного контролю», народний депутат Дмитро Добродомов.

«Сьогодні отримали відповідь, що на рекламу пенсійної реформи було витрачено 65 тис. грн, за які було надруковано 43,5 тис. плакатів. Зауважу, що немає жодного слова про те, які суми було витрачено на розробку сайту, роликів на телебаченні та радіо», – зазначив він.

Добродомов зауважив , що ці кошти пішли за програмою «здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору».

«Мені взагалі не зрозуміло до чого тут реклама реформи прем’єра. Тому надсилаю повторний запит (скан запиту додається) і сподіваємось отримати більш змістовну відповідь від Гройсмана про те, скільки коштів було витрачено на рекламну кампанію реформи із зазначенням кожного виду витрат, зокрема витрачених коштів та джерел їх надходження», – додав нардеп.